fredag den 27. februar 2015

Den sidste dag

Vi havde ingen specifikke sightseeing planer så vi tog det roligt. Vi besluttede os for at besøge et  af de outlets der findes her omkring også ville jeg gerne besøge en garnforretning - jeg fandt 2 på Ravelry.

Vi fandt et fint outlet, men har ikke taget billeder mens vi shoppede, men her er et par af resultaterne:

Den flotteste røde frakke, jeg har ledt efter en rød frakke og når den er nedsat fra 350 $ til 79,95 $ så må det være OK?
Og lækre sportssko til os - 2 par for mindre end 1 par på udsalg koster hjemme. Mine er bare så lette!





Så gik vi efter garnforretninger, den første fandt vi aldrig. Vi havde heldigvis mere held med den anden. Ikke fordi jeg skulle have noget bestemt, men jeg ville gerne kigge.

Det var en dejlig butik, lys og venlig og indehaveren var meget sød, rejste sig op og gav hånd og vi snakkede lidt om hvor jeg kom fra etc. Hun viste mig lidt rundt og jeg så bl.a. noget flot lokalt garn.

Hun var også meget begejstret over noget helt nyt garn hun havde fundet. Kauni!

Jeg fortalte hende at jeg kendte det og at det kom fra Danmark - dte synes vi var sjovt. Hun havde lavet et sjal i en slags vævestrik, hvor hun havde udnyttet garnet ret godt.

Hjem på hotellet og så ud og gå i solskinnet på The Strip og kigge os omkring. man kan næsten besøge alle de sightseeings fra de store byer :-)





































 Udsigten fra vores værelse



Ingen kommentarer:

Send en kommentar